Inlagd !!!

Japp, nu är min Anna inlagd på sjukhuset. Hon har efter flera dagars ont i magen gått med på att åka till sjukhuset och då var det kört. Hon fick eget rum och träffa kirurgläkaren dagen efter så nu är det bestämt att hon blir opererad på måndag. Barnen kommer att åka ner en sväng till västkusten för att vara där med Annas sida av familjen. ALLA har gett mig och barnen så mycket stöd och jag är evigt tacksam för all hjälp, inte minst av alla som tar tjejerna tidiga mornar (skalmarks speciellt). Utan alla er så skulle jag inte kunna jobba och då skulle jag nog bara tänka för mycket. Det moraliska stödet som kommer från västkusten är ovärderligt även om det är långt bort. Tjejerna ser fram emot en göteborgsvistelse och då vet jag att dom har det bra. Anna hälsar att hon återkommer så fort hon kan blogga. Tack för alla goda ord.

Mvh
Andreas och barnen
På våran tid (eller innan)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Hälsa Anna så mycket från mig. Andreas jag hoppas du har möjlighet att uppdatera någon gång om inte Anna kan själv.

/Elisa

2009-04-15 @ 21:03:45
Postat av: Ulrika m familj

Hälsa Anna från oss! Vi tänker på er.

Håller alla våra tummar att op ska hjälpa henne!

Kram Martin och Ulrika

2009-04-16 @ 13:34:47
Postat av: Ulrika

Hälsa Anna att jag tänker på henne..

(en gammal klasskamrat från gymnasiet)

2009-04-16 @ 19:55:20
Postat av: Lillemor

Många varma tankar till Anna.Tänker på hela familjen och hoppas allt till det bästa.

Hälsningar från en medmänniska.

2009-04-16 @ 21:34:44
Postat av: Ingrid S

Skönt att hon blivit inlagd och får hjälp och jag håller tummarna för Anna på måndag.

2009-04-16 @ 22:23:38
Postat av: agneta isacson

Hoppas det går bra, jag har läst er blogg ett tag. Du skriver underbart om din familj

2009-04-17 @ 20:00:00
Postat av: ylva

Kära familjen. Tack Andreas att du skriver i bloggen.

Det känns ändå bra att din fru får opereras, det känns bättre att de tar bort tumören. Har inte förstått varför de sparat den.

Många som opererat i tjocktarmen och det går bra att ta bort en bit.

Själv har jag opererat tunntarm 2 ggr o lite av tjocktarm.

Har sedan cellgifter. Men för mig startade inte cancern i tarmen utan det var metastaser från huden.

Nu väntar vi svar att allt går bra med operationen och det gör det säkert. Kirurger är så skickliga.



Kram kram till hela familjen.

Tänker på er.<3

2009-04-18 @ 19:00:53
Postat av: Hanna

Hej Andreas!

Hälsa Anna från Hanna och Lotta! Vi pluggade tillsammans i Göteborg mu musikhögskolan. Hoppas att allt har gått bra och att Anna i alla fall slipper ha ont i magen. Vi håller tummarna för henne och sänder goda energier till henne och er!

Många kramar

2009-04-22 @ 08:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0