Annas dödsannons


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken vacker annons!

Jag hittade Annas sida via Vimmelmamman och började läsa den baklänges för att komma i fatt.

Jag känner tyvärr inte Anna, men lärde känna en del av henne via bloggen och jag saknar henne här.

Jag tänker mycket på er, och jag önskar er allt gott. Sköt om er. Kram.

2009-07-07 @ 07:39:33
Postat av: Jessica

Tänker på er!

2009-07-08 @ 12:59:59
Postat av: Helena

Alltid i mina tankar!

Kramar

2009-07-09 @ 22:02:09
Postat av: a

Du sörjer, men tänk också på vilket lyckligt liv Anna hade som hade dig och era barn. Vilken gåva att vara omsluten av en sådan kärlek!

Jag har genomlidit detsamma som du gör nu med en älskad make...

2009-07-10 @ 16:58:54
Postat av: Ella

Jätte vacker annons.

Vila i frid Anna.

Mina tankar är hos din familj.

Kram

2009-07-12 @ 22:38:53
Postat av: Mimmi

Mina varma tankar till er...känn sommarens varma fläktar njut av naturen ...det är smekningar från de som inte är med oss här!

2009-07-14 @ 07:24:16
Postat av: Malin

Vacker annons såsom eran älskade Anna!



Tänker på er!

2009-07-16 @ 23:42:19
Postat av: Anna G

Jag tänder ett ljus för Anna och låter mina tankar gå till er i dag. Varma kramar.

2009-07-17 @ 07:25:51
Postat av: Lillemor

Sov gott lilla Anna.

Många tankar till din familj.



Från en medmänniska.

2009-07-17 @ 19:15:38
Postat av: Ylva

Kära Andreas och Era fina döttrar.



Tänker på Er idag - denna sorgens Dag. Men hoppas att det ändå fick bli en stund som Du känner att Du kan minnas som "ljus" och där fina härliga Anna tog farväl av Er.

Att stunden blev som Du planerat. Med blommor och musik.



Anna lever så klart i Ditt minne för alltid och att Du kan känna henne genom Era söta döttrar.



Men det är fortfarande ofattbart att Anna inte fick leva kvar. Hon var ju en sådan kämpe och en solstråle. En härlig och beundransvärd tjej.

Kände inte Anna - men genom bloggen - så saknar jag Anna. Vad ska då inte ni göra... så lessen..



Kram kram, Ylva

2009-07-17 @ 21:07:37
Postat av: Anna

Ni fick säkert en magnifikt vacker begravning för eran musikfröken som nu kan sjunga med änglarna i himlen.



Kram

2009-07-17 @ 21:37:03
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: AnniR

Sänder styrkekramar och många varma hälsningar till Er. Har tänkt extra mycket på Er denna dag när Ni tagit avsked av en älskad mamma och hustru. Känn värmen från oss alla som tänker på Er!/Anni

2009-07-17 @ 23:36:42
URL: http://annir.blogg.se/
Postat av: Charlottes mamma

Mina tankar till er.. Vad finns att säga, mer än att livet är orättvist...Varför? Det finns inga svar på att så underbara drabbas...Bara vi som lever mitt i detta fattar ,,tror jag...det finns ingen tröst att ge...

2009-07-18 @ 20:48:47
URL: http://charlottetjejen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Mina tankar går till er. Jag kunde inte komma på begravningen så jag har satt in pengar på Annas fond hos Cancerfonden. Jag hoppas verkligen att i framtiden finns botemedel för all cancer. Min pappa har haft cancer, han är nu friskförklarad, det är en fördjävlig sjukdom

Kramar Susanne (Annas klasskamrat från gymnasiet i Partille)

2009-07-23 @ 10:42:51
Postat av: Madeleine

Mina tankar är även här, med er !

Får ni ngn form på vardagen? Hur tar barnen detta ?

Får du hjälp o stöd ? Så att inte din mark framför dina fötter rammar,så här mitt i allt kaos som brukar uppstå efter all turbulens....



Sköt om er o må Anna få en framträdande plats i änglakören.

2009-07-25 @ 12:49:45
Postat av: Marie Lidander

Jag har följt er kamp via bloggen och vill bara säga att du har en enorm styrka, Andreas. Dina döttrar (och även Anna i sin himmel) kommer att tacka dig för den. Jag försöker att tänka på er ofta och också uppskatta att jag har min familj frisk omkring mig. Jag hoppas att ni tar hand om varandra på bästa sätt. Kom ihåg att många har er i sina tankar. Varma hälsningar från västkusten. /Marie

2009-08-08 @ 22:42:47
Postat av: Anna G

Anna, min fina vän. Sommaren går mot sitt slut och jag är så ledsen för att du inte har fått uppleva den tillsammans med din familj. Jag vet ju att du ständigt är med dem men jag menar på riktigt, i verkliga livet. Du finns alltid i mina tankar. Kram till Andreas och barnen.

2009-08-22 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0