Tar eländet aldrig slut?

Den där magsjukan har nog vandrat runt hos alla i familjen nu. Själv började jag bli dålig igår och idag har kroppen strejkat totalt. Jag har legat i soffan mest hela dagen och hoppats att barnen inte skulle ha ihjäl varandra. De har naturligtvis varit jättesnälla. Elin har äntligen fått tillbaka matlusten och fick i sig mer idag än på länge. Hon åt ju nästan ingenting på fyra dygn, utan vi fick mer eller mindre tvinga i henne lite buljong, så det var en otrolig lättnad att se henne äta idag. För min egen del har det inte blivit mycket till mat alls. Hoppas verkligen att det kommer att kännas bättre i morgon.

På måndag måste jag vara på benen igen, för då sätter allt igång igen. Först ska jag träffa min nya studiesjuksköterska för lite provtagning och samtal, sedan ska jag genomgå en slags hjärtröntgen. Det ingår i den nya studien och är väl inte så spännande egentligen. På tisdag har jag fått tid för magnetröntgen igen, eftersom läkaren vill ha en "färsk" bild innan den nya behandlingen inleds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0