Denna envisa magsjuka...

Sitter i soffan framför tv:n med ett barn på varje sida om mig. Det är "mina vänner Tiger och Puh" på tv just nu, till Agnes stora förtjusning. Vi har vilat under dagen och inte orkat göra särskilt mycket, för här går magsjukan runt utan några planer på att ge sig, verkar det som. Den här gången var det Agnes som blev sjuk först och kräktes i bilen på väg till dagis i onsdags. I går kväll var det min och Andreas tur att ligga med huvudet i toalettstolen och i morse blev Elin dålig. Det verkar vara en sort som går snabbt över i alla fall, men det är inte roligt så länge det varar. Tråkigt att det alltid går runt en massa sjukdom och elände på dagis och skolor hela tiden. Det är ju egentligen bara ett par månader under sommarhalvåret som det är lite lugnare på sjukdomsfronten. Jag hoppas verkligen att barnen får vara lite friskare nu ett tag och inte släpar hem några fler virus. Jag vill inte riskera att få någon behandling uppskjuten nu när jag äntligen ska komma igång igen med cellgifterna.


Andreas köpte nya tofflor till barnen. Elin fick ett par rosa naturligtvis
och Agnes ett par med Nalle Puh.


Kommentarer
Postat av: Karin

Fy bubblan vad jag tycker synd om er...

Kramar

2009-03-06 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0