Mår bättre nu!

Jag hade ordentlig feber i natt och i morse hade jag närmare 40 grader. Andreas hade tydligen tittat till mig ett par gånger i natt och det känns väldigt tryggt att veta att han tar så väl hand om mig när det behövs. Under förmiddagen proppade jag i mig alvedon och drack så mycket jag orkade. Andreas gick mellan mig och Elin, som också hade rätt hög feber, och såg till oss, kom med saft, kollade temperaturen och pysslade om oss. Efter ett par timmar började febern gå ner och nu har jag varit feberfri i flera timmar, så det känns som det värsta är över för den här gången. Det behövde heller inte bli något besök till Akademiska sjukhuset, vilket jag är väldigt glad över. De små vita blodkropparna verkar ha orkat sköta sitt jobb exemplariskt!

Kommentarer
Postat av: Ingrid S

Vilken omtänksam man och pappa! Skönt för dig att du klarade av det, och slapp att åka iväg denna gången iallafall. Krya på er!

2009-02-07 @ 23:15:17
Postat av: Anonym

Stackarn, att du skulle behöva åka på influensan du också! Vet allt för väl hur man mår... Ta hand om dig och hoppas att febern håller sig borta nu! kram

2009-02-07 @ 23:42:23
Postat av: Emma

Glömde skriva vem det var från...

2009-02-07 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0